Oferta
Pozycjonowanie lokalne
Oferujemy usługę skutecznego pozycjonowania lokalnego, skierowanego przede wszystkim do tych firm, które działają stacjonarnie i kierują swoje produkty do lokalnych klientów.
Jeśli więc prowadzisz swoją działalność gospodarczą w obrębie jednego obszaru i skupiasz się przede wszystkim na usługach i sprzedaży na terenie miasta czy regionu to pozycjonowanie lokalne strony www jest przeznaczone właśnie dla Ciebie.
Czym jest pozycjonowanie lokalne?
Lokalne SEO - na czym polega?
Co jest celem lokalnego SEO?
Celem oferowanej przez nas usługi pozycjonowania lokalnego strony internetowej jest sprawienie, aby Twoja witryna pojawiała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google na określone frazy kluczowe przy wyszukiwaniu lokalnym. Ma ono miejsce najczęściej wtedy, kiedy Twoi potencjalni klienci szukają produktów i usług w swoim mieście lub obszarze, na którym aktualnie się znajdują. Pozycjonowanie lokalne jest więc przeznaczone głównie dla tych firm, które są nastawione na przyciągnięcie klientów z najbliższej okolicy lub regionu.
Jakie firmy korzystają najcześciej z pozycjonowania lokalnego?
Skuteczne pozycjonowanie lokalne pozwala dotrzeć szybciej do potencjalnych klientów, którzy wyszukując usług w miejscu swojego zamieszkania lub tymczasowego pobytu. Z pozycjonowania lokalnego najczęściej korzystają więc branże usługowe i placówki takie jak zakłady fryzjerskie, gabinety kosmetyczne, warsztaty samochodowe, szkoły czy restauracje. Czyli takie firmy, które oferują swoje usługi stacjonarnie i liczą głównie na klientów ze swojego miasta. Pozycjonowanie lokalne to również szansa dla tych firm, które skupiają swoje usługi na handlu on-line, ale chcą także zwiększyć zasięgi lokalne i dotrzeć do nowych klientów w swoim mieście lub regionie.
Czym różni się pozycjonowanie lokalne od pozycjonowania ogólnego?
Pozycjonowanie lokalne to usługa bardzo podobna to pozycjonowania ogólnego, z tą różnicą, że wszystkie działania SEO jakie podejmujemy w związku z pozycjonowaniem lokalnym są skupione na dotarciu do klientów, którzy korzystają z zapytań lokalnych w wyszukiwarce Google lub szukają usług w oparciu o swoją lokalizację. Na przykład turystów lub mieszkańców danego miasta czy regionu.
Zapytania lokalne różnią się od zapytań ogólnych. Kończą się najczęściej nazwą miejscowości, dzielnicy czy nawet ulicy, na której w bieżącym momencie znajduje się osoba korzystająca z wyszukiwarki. Dlatego frazy kluczowe jakich używamy przy pozycjonowaniu lokalnym są zwykle dłuższe i bardziej szczegółowe niż frazy charakterystyczne dla pozycjonowania ogólnego.
Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne stron internetowych – cennik lokalnego SEO
Każde pozycjonowanie jest niestety uzależnione od budżetu jaki zostanie na nie przeznaczony. Natomiast dobrą wiadomością dla firm pozycjonujących się lokalnie jest to, że pozycjonowanie lokalne jest łatwiejsze. Dzieje się tak, ponieważ klienci zazwyczaj szukają usług w swojej okolicy za pomocą złożonych zapytań (szczegółowych fraz kluczowych). A zwykle wraz ze wzrostem złożoności frazy kluczowej maleje trudność w pozycjonowania się na tę frazę.
Mówiąc inaczej – konkurencyjność fraz kluczowych przy lokalnym SEO jest mniejsza. Łatwiej jest więc znaleźć się firmowej stronie internetowej w top10 wyników wyszukiwania Google pod hasłem „Włoska restauracja Zabrze” niż po prostu „Restauracja”. W praktyce oznacza to, że pozycjonowanie lokalne jest tańsze, a jego efekty są widoczne znacznie szybciej.
Bądź widoczny dla klientów w Twoim mieście z pomocą pozycjonowania lokalnego
Na pewno nie raz zdarzyło Ci się korzystać z wyszukiwarki Google w celu znalezienia jakiejś usługi w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania lub tymczasowego pobytu. Dokładnie to samo robią inni użytkownicy Internetu. Badania dowodzą, że nawet 80% użytkowników smartfonów i tabletów korzysta z wyszukiwania lokalnego przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dlatego algorytmy wyszukiwarek są coraz lepiej przystosowane do zapytań lokalnych. Wyszukiwarka Google nie tylko reaguje na odpowiednie frazy kluczowe, charakterystyczne dla pozycjonowania lokalnego, ale też dostosowuje wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika.
Jeśli chcesz, aby Twoja firma była widoczna w Internecie i łatwo dostępna w wynikach wyszukiwania dla miejscowych klientów, zadbaj o jej właściwe pozycjonowanie lokalne. Postaw na skuteczne SEO lokalne i zwiększ szanse na to, że klienci skorzystają właśnie z Twojej oferty.
Pozycjonowanie lokalne - faq
Najczęściej zadawana pytania o usługę lokalnego SEO
Czy pozycjonowanie lokalne jest odpowiednie dla małej firmy?
Pozycjonowanie lokalne jest przeznaczone dla każdego rodzaju działalności, ale największe korzyści z pozycjonowania lokalnego odniosą przede wszystkim małe i średnie firmy działające na regionalnym gruncie. Zwłaszcza takie, które posiadają mocną konkurencję w postaci większych i znanych marek, pojawiających się wyżej w wynikach wyszukiwania Google na ogólne frazy kluczowe.
Jeśli więc prowadzisz salon fryzjerski, kwiaciarnię, zakład mechaniczny, restaurację, sklep stacjonarny czy inny rodzaj działalności nastawiony na miejscowych klientów to usługa pozycjonowania lokalnego jest dla twojej firmy najlepszym wyborem.