Oferta
Copywriting i Content Marketing
Zapewniamy skuteczny SEO copywriting i content marketing dla każdego rodzaju biznesu. Oferujemy pisanie treści reklamowych – opisów produktów, artykułów i reklam prasowych oraz tekstów na strony WWW. Piszemy treści zorientowane pod SEO, czyli zgodne z ideą Content is a King, przyjazne przeglądarkom internetowym i użytkownikom. Zajmujemy się też prowadzeniem blogów firmowych.
Skuteczny Copywriting i Content Marketing
Unikalne i atrakcyjne treści dla Twojego biznesu
Czym jest content marketing?
Content marketing, czyli inaczej marketing treści, to bardzo ważny element efektywnej promocji firmy w Internecie. Działania content marketingowe polegają na tworzeniu i publikacji treści skierowanych do grupy ściśle określonych odbiorców oraz zbudowaniu wizerunku firmy jako eksperta. Celem marketingu treści jest zdobycie zainteresowania, zaangażowania oraz zbudowania długotrwałej relacji marki z jej klientami. Najprostszym przykładem takich działań jest prowadzenie bloga firmowego.
Efektywny Copywriting zorientowany pod SEO
Oprócz rozbudowanych działań content marketingowych oferujemy również unikalny i efektywny Copywriting – pisanie pojedynczych tekstów na zlecenie, służących bezpośredniej reklamie usług lub produktów. Wiemy jak pisać przyciągające uwagę treści, zorientowane nie tylko pod roboty indeksujące, ale również użytkowników. Forma, styl, odpowiedni dobór słów – to wszystko może wpłynąć na decyzję klientów o zakupie oferowanych przez Ciebie towarów lub usług.
Wartościowe i zgodne z SEO teksty dla stron www
Content tworzony z myślą o pozycjonowaniu
SEO copywriting – na czym to polega?
SEO copywriting to pisanie tekstów zoptymalizowanych pod pozycjonowanie strony www w Internecie. Przygotowanie treści zgodnych w wytycznymi SEO ma ogromne znaczenie dla widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google po wpisaniu odpowiedniego zapytania (tzw. słów kluczowych) w wyszukiwarkę. Zorientowane pod SEO artykuły i treści nie tylko muszą być odpowiednio „czytane” przez roboty indeksujące Google, ale równocześnie muszą być atrakcyjne merytorycznie i wizualnie dla czytelników.
Co wyróżnia artykuł dobrze napisany pod SEO?
Tworzenie treści zgodnych z zasadami SEO to nie tylko używanie haseł kluczowych i przyciągających wzrok tytułów. Jedną z najważniejszych cech dobrze skonstruowanego tekstu pod SEO jest jego jakość merytoryczna oraz czytelność. Kluczowe znaczenie ma tutaj poprawna budowa zdań, unikanie powtórzeń czy stosowanie odpowiedniej długości akapitów czy nagłówków, ale również dobór odpowiednich, właściwie opisanych zdjęć czy ogólna estetyka artykułu. Odpowiednio napisane treści, prezentowane w atrakcyjnej formie na stronie internetowej sprawiają, że użytkownicy witryny spędzą na niej więcej czasu. Jeśli otrzymają przy tym wartościowe informacje, być może podzielą się nimi dalej.
Dlaczego warto mieć firmowego bloga?
Skutecznie prowadzony blog nie tylko buduje pozytywną opinię o firmie wśród jej klientów, ale również jest doskonałym narzędziem zwiększającym pozycję marki w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli treści na blogu są dobrej jakości to wyszukiwarki je promują, użytkownicy dzielą się nimi linkując je między sobą.