Oferta
Audyt SEO strony WWW
Oferujemy skuteczny audyt SEO, który wskaże silne i słabe strony Twojej strony www na tle konkurencji i pomoże w jej skutecznym wypromowaniu w Internecie.
Efektem profesjonalnie przeprowadzonego audytu SEO jest czytelny raport, wyszczególniający, które elementy Twojej strony www należałoby poprawić lub zmienić, aby była ona widoczna na wyższych miejscach w wyszukiwarce Google.
Wdrożenie wytycznych wskazanych przez audyt SEO ma na celu rozpoczęcie pozycjonowania strony internetowej na określone frazy kluczowe i oraz opracowanie właściwej i skutecznej strategii SEO przy zachowaniu możliwie najniższych kosztów.
Profesjonalny audyt SEO strony internetowej
Pierwszy krok do wyższej pozycji w wyszukiwarkach
Audyt SEO strony www – co to jest?
Profesjonalny audyt SEO to usługa, która skupia się na analizie strony WWW pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Jest to pierwszy krok w kierunku skutecznego pozycjonowania strony internetowej w Internecie. Zawiera on między innymi takie elementy jak ocena struktury witryny, sprawdzenie jej aspektów technicznych, wydajności, zawartości merytorycznej czy linkowania zewnętrznego i wewnętrznego. Audyt SEO powinien zwrócić uwagę na ewentualne braki na stronie www, źle dobrane słowa kluczowe czy niewłaściwe dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych.
Co jest wynikiem Audytu SEO?
Wynikiem skutecznie przeprowadzonej analizy SEO jest lista wytycznych, które należy poprawić w treści, kodzie i strukturze strony, by była ona bardziej przyjazna dla robotów indeksujących Google. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO powinien zawierać wskazówki dotyczące promocji witryny w wyszukiwarkach oraz listę priorytetowych działań, które należy przeprowadzić w pierwszej kolejności. Takich, które przyniosą największe korzyści przy zachowaniu możliwie najniższych kosztów. Może się również zdarzyć (w skrajnym wypadku), że audyt SEO wykaże tak bardzo istotne błędy na stronie internetowej, że bardziej opłacalne będzie stworzenie jej od nowa, zgodnie z nowoczesnymi trendami, technologiami i zaleceniami SEO.
Analiza widoczności strony www w Google
Jakie są korzyści profesjonalnego audytu SEO?
Poznasz słabe i mocne aspekty techniczne Twojej witryny
Niestety często zdarza się, że strona internetowa jest niewłaściwie zbudowana. Z przeprowadzonej przez nas analizy SEO dowiesz się co jest mocną stroną Twojej strony internetowej, oraz co należy na niej poprawić, żeby zwiększyć jej potencjał SEO. Zdobędziesz także informacje na temat tego czy twoja strona internetowa nie zawiera błędów technicznych utrudniających lub uniemożliwiających jej skuteczne pozycjonowanie oraz jakie kroki będziesz musiał podjąć, aby je wyeliminować.
Otrzymasz propozycje użycia odpowiednich słów kluczowych dla Twojej strony www
Pozycjonowanie się pod niewłaściwe słowa kluczowe przypomina używanie mylących znaków drogowych – klienci nie trafią na Twoją stronę www jeśli niewłaściwie oznaczysz znajdujące się na niej treści. Właściwe dobranie słów kluczowych do strony internetowej oraz do konkretnych wpisów i artykułów to kluczowy element pozycjonowania. Pomożemy znaleźć Ci słowa kluczowe, które najlepiej pasują do prowadzonej przez Ciebie działalności. Takie, które skutecznie zwiększą Twój potencjał SEO i pozwolą Ci dotrzeć do większej ilości klientów.
Dowiesz się więcej na temat swojej konkurenci
Analiza konkurencji jest ważnym elementem każdego audytu SEO i istotnym puntem procesu pozycjonowania. Wyciąganie wniosków z analiz konkurencyjnych firm w Internecie pomaga obrać własną skuteczną strategię SEO. Z przeprowadzonego przez nas Audytu SEO dowiesz się w jaki sposób pozycjonują się konkurencyjne do Twojej firmy oraz jak zaprojektowane są ich strony internetowe. Pomożemy Ci ustalić właściwe działania SEO, która nie pozostawią Cię w tyle za rywalami.
Poznasz wskazówki dotyczące optymalizacji wydajności Twojej strony www
Na szybkość działania strony internetowej ma wiele czynników takich jak poprawność kodu, odpowiednia ilość i wielkość grafik, właściwie dobrany serwer, kompresja plików czy ilość i jakość użytych na stronie wtyczek czy rozszerzeń JavaScript. Nie bez znaczenia jest również obsługa strony na urządzeniach mobilnych. Czy Twoja strona ładuje się szybko, a korzystanie z niej jest wygodne i intuicyjne? Czy nie zawiera ona błędów UX/UI mających wpływ na jej pozycjonowanie? Odpowiemy na te pytania i podpowiemy jak uporać się z ewentualnymi błędami.
Zaoszczędzisz swój czas ze skutecznym raportem SEO
Stworzenie audytu SEO na własną rękę to bardzo czasochłonne i trudne zadanie. Zwłaszcza dla kogoś, kto nie ma doświadczenia ani wymaganej wiedzy z zakresu pozycjonowania i projektowania stron internetowych. Dlatego warto zaufać profesjonalistom i zlecić audyt SEO strony www zewnętrznej firmie. Daje to gwarancję, że audyt SEO będzie przeprowadzony właściwie, efektywnie i przy użyciu specjalistycznych narzędzi. To oszczędność Twojego czasu i energii, która może być spożytkowana przez Ciebie na inne działania w firmie.
Nie nadwyrężysz swojego budżetu jeśli będziesz wiedział jakie działania SEO musisz podjąć
Twoja strona internetowa musi być właściwie zoptymalizowana i sprawna technicznie. Niestety bez tego każde inne działanie, które podejmiesz wokół niej, może okazać się skuteczne tylko na krótką metę. Na pewno nie chcesz bez sensu przepalać swojego budżetu na nieefektywne działania reklamowe, niewspółmierne do poniesionych kosztów. Dlatego pierwszym krokiem ku wysokim wynikom w wyszukiwarce Google powinien być audyt SEO, który wskaże odpowiedni kierunek w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej i pozwoli naprawić jej ewentualne błędy.
Efektywne Audyty SEO – dlaczego to takie ważne?
Efektem skutecznego pozycjonowania strony internetowej powinno być osiągnięcie możliwie najwyższych wyniki w wyszukiwarkach internetowych po wpisaniu odpowiedniego zapytania. Trudno jednak pozycjonować stronę internetową bez żadnego planu. Takie nieprzemyślane działanie przypomina strzelanie do celu w ciemnościach.
Dlatego pierwszym krokiem w kierunku pozycjonowania strony internetowej powinno być przeprowadzenie audytu SEO. Wskaże on odpowiednią drogę do wypromowania firmy w Internecie oraz podpowie na czym należy się skupić się w pierwszej kolejności, aby zwiększyć potencjał SEO strony www.